You belong with me - Taylor Swift

Då sitter man och kollar på Saltön. Skall kolla det på lördag med mormor antagligen, men jag somnar ändå framför tv:n så det e lika bra att man ser det nu. Ah, hon brukar också somna framför tv:n, så det är inga problem, då har jag inte missat det i alla fall! Sett det på svt innan men bättre att man har säsongerna ju. Annars gör man inte så mycket, chattar och kollar runt på vad som hänt i världen. Haha! Tack för att ni tycker det är en bra blogg och om ni har några tips eller undra något så är det bara att skriva det i ett kommentarfält! :D
Man ska värna om sina läsare, eller hur fan säger man? Hahaha!!

Eftersom man själv inte ser på Idol så får man ta reda på vem som åker ut, haha, ska börja följa det då det är semifinal. Men jag behövde inte leta upp vem som åkte ut på datorn utan jag bara frågade en kompis. Mycket enklare så. Man orkar såklart inte leta reda på allting här i världen, eller?! Det var Geir som åkte ut.. Han sjöng väldigt bra tycker jag, fast jag hörde inte honom idag. Han sjöng en kärlekssång till sin fru har jag för mig eftersom det var ett sådant tema. Sorligt nog fyllde han år idag, o då e det kanske inte så roligt att man åker ut ur en tävling om att bli Sveriges nästa idol, men man ska ge allt och det tror jag inte att han har gjort. Han har bara tagit det lite lugnt och inte gett de hundra procenten på scenen som man skall göra. Det var allting för ikväll tror jag. Nu ska man kolla vidare på säsongen så får ni ha det jätte bra! Kommentera gärna! =)

Olle, Linda, Daniel, Alice, Sassa, Elin, Linnea, Andreas, Jay, Minnah och Geir är årets idoler. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindberg - en av dom få killarna som bloggar

Tack så jätte mkt! :)

2010-11-06 @ 00:14:10
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Lindberg - en av dom få killarna som bloggar

aa får hoppas på det iaf :)

Du skriver inte så mkt om dina vardagar ser jag men den är säkert bra! :)

2010-11-06 @ 11:32:55
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: DECEMBERJUL - Julbloggen

Hej!

Läs min blogg decemberjul! En blogg som handlar om julen och allt som hör till!

Hoppas att du haft en trevlig lördagskväll!

Kram

2010-11-06 @ 23:01:17
URL: http://decemberjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0