This is my life - Anna Bergendahl (eller rättare sagt mitt!)

Hellooo på er!

Är så himla trött nu… snacka om det! Har varit en jobbig dag måste jag säga, eller i slutet i alla fall, haha. Jag städade imorse som jag brukar göra två gånger i veckan. Efter det så ringde min bästa kompis Emmy och vi har inte träffat på jätte länge. Vi var idag och hade kul! Hon spelade mot min lillebror i ett spel, men jag tror han vann! Haha!

Sedan ringde pappa och sa att han inte kom hem från om några timmar, då de inte hade kommit så långt. Brodern ville inte ha pizza eller någon annan köpmat, så det var att sätta sig på cykeln i det kalla vädret och cykla till MAXI! Passade på att handla det som behövdes också, så slapp vi göra det sedan. Efter en kvart eller nått så kom David iväg med två tunga kassar på cykeln och började cykla hem igen. Då packade man in varorna och började att laga mat.  Det blev pyttipanna med stekt ägg, vilket var gott men mycket mättande. Diska undan disken och då börjar telefonen ringa sedan den andra telefonen. Shit! Vänta! Varit uppe hos mormor och hämtat gitarren för att lillbror skall öva på läxa tills i morgon.

Nu blir det att plugga de sista sakerna sedan måste jag ta det lugnt, så det inte händer någonting som många brukar säga. Kunde inte få hjälp av mormor med läxan då jag var tvungen att laga mat, och handla, och nu var hon på opera. Jadå! Snart blir det att kolla Gossip Girl så man får lite ro, sedan Starke man och Beck tror jag=) Hoppas ni inte har det stressigt! Skriver mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Vinnaren av dagens blogg ligger nu uppe! Kika in och se om det blev du eller anmäl dig igen! Och missa inte de andra underbara tävlingarna i menyn! =)

2010-11-07 @ 20:38:29
URL: http://www.lillagroda.se
Postat av: Anonym

Behöver lite medlidande?..!!

2010-11-07 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0