This evening - taking it easy!

Jag är nöjd med mig själv idag. Jag stannade kvar tills klockan tre i skolan för att skriva klart min analysering i idrotten och lämnade in allting som hade med uppdraget i idrott att göra. Vi hade även elevråd idag också var jag med och planerade arbetsgången inför den nya kursen om Kalla Kriget, trådkurs 7. Orkar verkligen inte en kurs nu!

Sedan blev det att åka till Maxi för att handla hem lite varor och att handla till lillebrors kalas imorgon, då vi följde med mormor. Har precis ätit lite godis och mer blir det sedan. Jag kan antagligen inte vara nyttig, o jag som var hos tandhygienisten idag ju! Haha!
Köpte även ett Marabou White, eftersom jag tyckte det var gott. Men vet inte om jag orkar äta det nu, kommer bara ta en bit då och då i så fall och inte proppa i mig det i fall ni trodde det. Det blir att bläddra runt på lite tv-program nu ikväll. Allting krockar tycker jag. Ska se lite på Två ägg i högklackat, men har sett den filmen tusen gånger nu känns det som och jag har även den. Sedan blir det såklart Mr Bean klockan kvart i åtta, har jag för mig att den började. Han är för rolig, typisk brittisk humor, o vad fan? I love Britain! Haha.

Någon som har några förslag på lekar som man kan ha på ett barnkalas förresten? Haha! Har redan några som jag tänkte köra, men är öppen för förslag! O skriv gärna om ni vill ha något speciellt inlägg på bloggen, eller nått.
Puss som alla skriver då^^

Tycker synd om ni inte har godis så här är lite (ögongodis) ! !=)



Kommentarer
Postat av: Becca

Åh de är alltid lika kul att trilla in på en kill blogg :D kepp it up!

2010-11-12 @ 19:30:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Vinnaren av veckans blogg ligger nu uppe. Kika in och se om du vann eller anmäl dig igen. Och missa inte de andra tävlingarna i menyn! =)

2010-11-12 @ 20:34:03
URL: http://www.lillagroda.se
Postat av: mizthanguyen

Heisan, var gärna med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på söndag, lycka till. Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll! :)

2010-11-12 @ 21:20:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Hannah

HISS till killbloggar!

2010-11-12 @ 23:32:05
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0