This Evening - my life in my own point of view

Då såg man Gossip Girl klockan sju, och nu längtar man såklart tills nästa vecka, och undrar vad som kommer att hända, haha! Såg ni också det? Och vad tyckte ni? Såg sedan Starke Man, vilket också är roligt. Men det är humor till max, Svinarps kommun i Skåne… Spelade även lite kortspel med lillebror, Bluff, vilket gick sådär-:)
Skall nog skriva rent texten till bilden så att den blir klar. Vet inte när jag ska redovisa, antingen i morgon eller på tisdag tror jag att det var. Ser ju så i fram emot nästa vecka, stressiga veckan! NOT!

PS; Jag fick VG då vi skulle skriva uppdraget, skriva om något land om social hållbarhet o.s.v. Jag satsar på VG i geografi, men ändå. Vet inte om jag skall komplettera för att höja mitt betyg, eftersom detta var den sista geografi-kursen. Vi ses=) Ha det gött!!



Såg ni det? Vad tyckte ni?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, man missar fan inte Gossip Girl, så är det! Fin bild på serena Van De Woodsen (stavning?:O)

2010-11-09 @ 06:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0