Svenska Hollywoodfruar - 21.00

Godkväll! Det är väl ett ord som sitter i hopa eller? Jag brukar vara bra på särskrivning eftersom man gör det ibland annat engelskan. Haha! Jadå. Idag har man varit i skolan, ännu en skolvecka som skall passera. Man har pluggat på det man ska. Var även uppe hos mormor idag och åt Banana Split som jag gjorde till mig själv, riktigt gott faktiskt och nu blir det väl att kolla lite på programmet Ung och Bortskämd. Sedan blir det Svenska Hollywoodfruar som man definitivt inte missar, ellerhur? Yeah!
Jag kan säga att ny design är på väg i slutet av veckan, då min kompis skall hjälpa mig. Ha det gött allesammans så hörs vi sen!
Någonting som ni förresten vill läsa om och som jag ska skriva om så kommentera bara i kommentarfälten!
XoXo :)



Just nu är Maria Montazami min favorit i Svenska Hollywoodfruar eftersom Anna Anka inte deltar mer... O hon använder ju läppstift 24/7 och har lärt sig hur man tjänar sina egna pengar. Om ni vill ha ett stiltips från henne så sätt gärna några olika "tassels" toffsar, runt om i huset! Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar följa Maria Montazamis blogg! Hon är bäst i Hoyllwoodfruarna..

2010-11-16 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0