Sovmorgon... I like it so much!

Sovmorgon! I like it!! Sov länge idag, men jag kanske lade mig lite senare också än vad jag brukar, vem vet? Haha! Det blev varm choklad med mackor och ägg till frukost vilket gillas, då det är jätte gott. Var även på graven innan. Handlade två fina buketter och lade på graven så det såg fint ut. Sedan blev det fika i kapellet som vanligt då man fick lyssna på några ”kära tanter” som satt och babblade om allt möjligt. Skulle säga kära tanter tyckte mormor istället för ett annat ord, o jag tror ni vet vilket!

Det är Allhelgonahelgen idag. Om en stund blir det i alla fall pannkakor hos mormor. Ska dit där ikväll också, och kolla på Saltön men jag har redan kollat på tre avsnitt, men inte på det fjärde. Men jag somnar ändå så det gör ingenting haha! O det gör hon också. Det blir kanske att handla lite godis tills ikväll också. Så gött man ska ha det då…:) Skriver mer sen antagligen! Läs gärna bloggen. Fick även kommentarer av en bra killbloggare, som jag är väldigt glad över, då han gav mig tips o lite sånt! Nu ska jag skriva vidare och kolla runt. Hoppas ni har det jätte bra, för blogga e det enda man kan göra under höstlovet om man då inte räknar med att plugga, men ärligt talat så har jag inte pluggat så mycket, men det måste jag göra idag. PANIK!!!!=)



Fin eller?

Kaffe och saft samtidigt.. Chillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0