NO-prov idag (Katastrof!)

Vaknade precis efter en lång natts sömn eller vad man nu skall kalla det, men har i alla fall sovit jätte gott, vilket alltid är skönt. Sorry att jag inte hann blogga igår. Känner mig lite elak, haha! Efter skolan igår så tog jag bussen ut till min syster så började vi att umgås. Då hon följde med mig hem så åt vi och sedan stack jag till teatern. Riktigt mörkt ute vid sjutiden så det gäller att ha ljus på cykeln som jag hade. Duktig David! Man hade missat en massa och inte fått samma häfte som de hade och sånt skit, men det ordnar sig. Nästa gång det är kan jag inte heller komma eftersom då repar jag inför julspelet i kyrkan. Vi dansade pardans på idrotten igår, fast det var mer folkdans, tre olika danser. Ändå lite roligt måste man kanske säga, men jaja. Sedan dansade jag Cancan på teatern.
Vet ni hur roligt och samtidigt skitsvårt det kan vara?

Missade också Desperate Housewives och Cougar Town, KATASTROF!!! Men jag behövde verkligen plugga inför NO-provet idag. Känner mig hur panikslagen som helst, IG here I come? Eller? Jag började kanske plugga lite sent men jag hoppas att jag klarar det ändå…Jag får se mina program på söndag i repris som tur är! Har faktiskt bara haft min blogg i någon månad och lite mer än det och har fått över hundra kommentarer, så grattis till mig eftersom man är nystartad och så!
Men nu måste jag verkligen gå och plugga vidare och fixa lite andra saker innan frukosten kallar! För att klockan 09.00 kommer jag antagligen att sitta i matsalen med en penna och suddi i handen och några papper framför mig. Hope I don´t get a blackout as usual!
Wish me good luck=) O jag lovar att det blir ett roligare inlägg ikväll!

SeEyA LaTeR:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0