La Tortura - Shakira feat. Alejandro Sanz

Det blev lite ändrade planer angående ikväll… Mormor frågade om hon fick gå ut och äta på restaurang med sin väninna och väninnans man efter att de sjungit i kyrkan, o då sa jag ja. Vi skulle annars kolla på Saltön men det gör ingenting. Jag håller på att kolla klart på avsnitten från den sista säsongen nu, pluggar också samtidigt, vilket behövs. Som jag skrev innan så har jag panik då det gäller studerandet. Fy fan! Måste sätta fart, så mycket tills nästa vecka och hela helgen e typ uppbokad nästa vecka också, så när har jag tid att ta det lugnt? I don´t know, känns som never. Haha!

Grannarna höjer musiken hela tiden. Det hörs dunka dunka, nedanför. Det är antagligen förfest eftersom de brukar vara tysta sen då de går ut och festar. Jag känner också för att festa. Man kanske skulle ringa in lite folk här och börja nu? Haha, har dock inte tid. Jag hoppas att ni också har det bra, kommentera och läs! Vi ses=)´
XoXo, like u say in England and in America, hehe!



Allhelgona helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0