Imorgon blir det Malmö och se...

Tjenare igen! Tänkte att jag måste blogga lite nu haha! Ellerhur? Idag har ännu en skoldag gått och jag är ganska nöjd med min prestation i skolan. Stannade till klockan tre eftersom jag hade ph-samtal idag. Sedan blev det att gå till stan med Emma och Thea som skulle handla, så man gick in i olika affärer, sedan postade jag kedjebreven till olika personer som jag skulle göra. Det är ett kedjebrev som varit igång från 1998, vet faktiskt inte om man skall tro på det eller inte, men nu valde jag att skicka vidare det som det stod på lappen. Det var min lillebror som hade fått den. Sitter nu och kollar på våra vänners liv i repris, varför har jag inte följd det innan? Tycker att den är bra nu då jag sitter och kollar på det. Har precis druckit upp en kopp med varm choklad, fast drack dock inte koppen! Haha :)
Hoppas att ni också har det bra! Jag blir jätte glad av era kommentarer så att ni vet! Ha en skön kväll, för det tänker jag ha!
Nu ska jag kolla vidare på datorn, sedan imorgon är det dags för Lady Gaga konserten!! Love ya!


Photo from google!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte cool bild!:)

2010-11-20 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0