Gammal Sång - Veronica Maggio

Man vaknade tidigt i morse och började kolla på According to Jim, om man inte nu redan har sett det tusen gånger.. men det är ändå lika roligt varje gång! Man åt sedan frukost och åkte till Imse Vimse Spindel mässan på Tropikariet i Helsingborg. Där såg jag bland annat världens största spindel, världens giftigaste och farligaste spindel. Det var inte hur roligt som helst att gå och kolla runt, men jag gjorde det för familjens skull såklart. Lite kul var det ändå! Haha! Sedan såg man hajar, krokodiler, apor som var lösa och även flygande hund. Det var riktigt läskigt då jag stod och kollade på ett djur och plötsligt känner hur någonting flyger ovanför mitt hår. Fyfan!!!!Efter det blev det McDonalds och en runda i Gamla stan, shoppingturen i Gamla stan som det stod på skyltarna. Sedan kom vi ner mot en annan gata där det var lite andra affärer som låg vid stadsteatern, men kollade bara där som hastigast, var det nya stan då?!

Dagen avslutades med att man åkte hem och stack till Lidl för att lämna chokladmuffins till syrran och även ringen som jag gjorde till henne i Gamleby. And guess what? Den passade perfekt och hon blev superglad! Det var ju tur.

Cyklade därefter hem till Thea för att snacka lite om uppdraget i Idrott då man skall skriva en hälsodagbok, så jag sa att vi måste ut och gå o jogga lite i veckan. Där blev man bjuden på kakkalas, då de hade haft bakdag. Fick även med muffins hem men det har jag en massa av redan. Kaffet kokar nu och snart blir det mer fika. Ska sedan plugga manus tills imorgon då det blir rep vid kyrkan, och om en stund börjar Svenska Hollywoodfruar! Man måste ha humor.. Ellerhur? Antagligen blir det att åka in till Lund i veckan också med Lina. Ska snart snacka med henne om det tror jag. Muffinsen kallar så vi hörs ikväll :P

 

 

 

Bilderna är tagna i Helsingborg.. 

SeEyA LaTeR=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0