Ett lyckat barnkalas - nu e man lite trött

Då man gick upp till mormor innan idag så fick man handla bullar och bakelser för kusinen och mobror var där. Väldigt kul att träffa dem men man träffar den lilla busiga kusinen imorgon då vi ska gå på någon familjegudtjänst i kyrkan eftersom han är döp år 2007 så får han en bibel eller något sådant.
Nu har man i alla fall haft ett lyckat barnkalas för lillebror. Det var ganska stimmigt och rörigt eftersom de är barn ändå, men då började jag fixa lekar och sedan kom maten och efterrätten och såklart godiset som alla längtat efter! Bilder från kalaset kommer imorgon! Fotade bland annat den goda efterrätten. Nu ska man kolla lite på Saltön igen fast med mormor som inte kommer ihåg de senaste och sista avsnitten, säsong tre. Sedan vet jag inte vad jag ska göra, kanske någon film eller nått, om vi hinner och orkar, för vi båda brukar ju somna framför tv:n! Min kompis ringde under kalaset men får ju ringa tillbaka till henne imorgon, inte nu, pallar inte, så snällt! Haha! Ska alla fall gå in och kolla på säsong tre nu igen och äta lite godsaker som vi har över. Det är självklart det bästa! Skriver mer imorgon, hoppas ni längtar haha! Har ni också haft det trevligt? En superhelg eller vad? :)
Puss som många säger=)



Snygg outfit på snygg person!!!!! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: kille

Så sexiga kläder och hon är såklart sexigaste!!!

2010-11-16 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0