Desperate Housewives ikväll:) <3

Har städat idag, och håller just nu på att öva på mina glosor i tyska samtidigt som jag kollar på I form med Anna Anka.
Imorgon ska man kolla på en film på tyska, sedan skall man prata om den. Jag vet inte vilken film det är, och det får man inte heller reda på eftersom man inte skall kunna se den innan och sedan fuska. Haha! Det är jag och Sofie som skall redovisa steg 30 imorgon, och det kommer ta nästan hela dagen. En film och sedan att snacka om den. Filmrecensionen skall vara inlämnad på onsdag nästa vecka i alla fall, så det är lugnt. Antagligen kommer det att vara tysk text på filmen också.
Är det någon som kan fixa några cider till mig imorgon? För om jag skall överleva att kolla på en tysk film så behöver jag nog sprit, ellerhur? Hahaha, nä, jag skojar bara såklart!

Det är nog inte så jobbigt, och jag får väl skylla på mig själv eftersom jag har valt att läsa det själv. Det är ju bra att jag övar nu, så att jag klarar av att snacka tyska imorgon, för jag tänker alltid på engelska då jag ska snacka tyska, och det får bara inte hända imorgon, eftersom det handlar om mitt betyg.

På kvällens schema står även att göra lite av resten av läxorna som man har denna veckan, sedan ska jag kolla på Desperate Housewives och på Cougar Town, och jag längtar till de programmen! Yeeaaahhh! Eftersom Jennifer Aniston (min favorit skådespelerska) är med i kvällens avsnitt av Cougar Town. O Desperate Housewives får man inte bara missa så ni vet!
Jag vet att många av er också ser på det:)

Do what you got to do and don’t fuck up with me!



Jennifer Aniston och Courtney Cox spelar tillsammans och möts igen i serien Cougar Town, då de inte spelat tillsammans sedan serien Friends. Courtney Cox spelar i Cougar Town, där hon har huvudrollen, och Jennifer Aniston deltar i kvällens avsnitt! Don´t miss it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen missar DH vad jag vet iaf...:)

2010-11-16 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0