Desperate Housewives i repris

Tjenare! Sorry att jag inte skrivit någonting idag. Var i kyrkan innan eftersom kusinen skulle få en present där då han döptes år 2007, sedan blev det att fika och äta mat. Nu kollar jag på Desperate Housewives i repris eftersom jag missade det i tisdags. Sedan blir det att kolla på Cougar Town, Gossip Girl, Starke Man och antagligen Beck filmen som jag tror jag sett.
Ska nog kolla om jag behöver plugga någonting inför veckan. Skriver mer ikväll, då jag lägger upp någon bild tror jag, ska nog fota lite!=)Ha det bra! x


Susan, one of my favourites=)


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

ja håll dig uppdaterad! :D

2010-11-14 @ 18:41:25
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0