Den motvillige Monarken - Premiär idag!

Idag har man bara tagit det lugnt, kollat lite på tv och så. Alla programmen som man kan se på morgonen som 7th heaven o.s.v., för man bläddrar ju inte till svt1 självmant för att kolla på nyheterna som man gör i skolan, utan det är bara om det är något speciellt som hänt och som jag vill följa. Har ätit mat nu, vilket var gott!

En ny bok har kommit ut, " Den motvillige Monarken Carl XVI Gustav". Den handlar bland annat om massa rykten om vår kung i Sverige, om hur han skall ha varit otrogen och så. Tror svenskarna på det? Det är kanske frågan!
Många av ryktena stämmer enligt vittnen, men jaja. Idag klockan 15.30 hade kungen en presskonferans som man kan kalla det för. Efter jakten kom han och höll sitt lilla tal.
"Jag har inte läst boken, därför är det omöjligt för mig att recensera den. Det som hände har hänt för lång tid sedan, därför väljer jag och min familj att vända blad och se framåt". Det var bland annat det han sade.

Nu funderar jag på att läsa boken för skojs skull, finns den på biblioteket egentligen? Inte för att det är hur intressant som helst, utan det hade varit roligt att läsa den och kanske recensera den. Det är Lind & CO som ger ut boken, vilken släpptes idag.

"Det som hände har hänt för lång tid sedan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0