Dagen i StudentStaden=)

Det har varit en bra dag idag. Varit i den blåsiga och regniga studentstaden Lund med kompisen Lina! Det var väldigt roligt, fast inte när det började regna och blåsa mycket, så det blev att springa in i alla affärer som man ville kolla i för att undvika kylan, haha! Sedan åt man på McDonalds och åkte även till köpcentrumet Nova Lund! Så man har hunnit med en del… Hittade faktiskt i Lund, i centrum så jag blev faktiskt chockad själv, men sedan hittade man inte till centralen men vad fan? Haha! Det fick Lina göra, o jag som trodde jag var på rätt väg, men gick rakt fram istället för att gå till vänster. Men jag skyller på att jag var trött!

Nu blir det att ta det lugnt, o det är ändå ganska skönt att man är hemma då det börjar mörkna. Det blir mörkt jätte tidigt på kvällen nu, vilket både är bra och synd. Sedan kallar tv-programmen. Något bra man måste se idag på tv? Kom inte med något idol, för det orkar inte jag följa mer utan jag kollar då det är semifinal och final! Det räcker för mig just nu. Skriver mer sedan då jag orkar. Något speciellt jag ska skriva som ni vill veta? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0