American Dream - Marina and the Diamonds

Idag har man varit i skolan. Vad veckan har gått snabbt, redan torsdag imorgon vilket är bra. Då har jag mitt Ph-samtal och skall stanna kvar i skolan tills klockan tre. Har kollat på i 24 timmar, då det var Anna Book och Maria Montazami som skulle bo tillsammans. Maria är helt klart bästa i Hollywoodfruarna i alla fall, nu då inte Ms Anka är där!!

Skulle sedan se dubbelavsnitten av Välkommen åter på kanal fyra, men vad tror ni att jag gör? Jodå, jag somnar och ser typ fem minuter innan det slutar… Detta var ett kort inlägg och jag kommer såklart att skriva mer någon annan dag! Men nu tror jag att sängen kallar, eller snart i alla fall! Godnatt på er!=)
You do what you got to do, and don’t fuck up on me! Haha! Det måste bli mitt nya citat..



Kommentarer
Postat av: iinK - Try to erase me!

Hello, you got beautiful blog, I do visit your blog everyday. Keep up the good work. =)



..I've one blog too, would really be great - if you can comment back! I've revealed myself, let's see if that amazes you.. Kindly avoid using so called "SV"!



Take care,

iinK

2010-11-17 @ 23:36:21
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0