Amarula Tree - Amanda Jenssen

Idag så hade man ett NO-prov vilket gick ganska dåligt, så nu mår man själv lite dåligt för att inte klara det. Gjorde kanske fem-sex frågor och alla kanske inte var helt rätt. Hade pluggat in alla G-frågorna för det betyget men bara några kom och sedan var det ihop blandat med VG och MVG frågor. Shiit! Har aldrig fått göra omprov innan eftersom jag alltid klarat det, men någon gång skall väl vara den första? Eller? Haha, då får vi se vad pappa säger då. Sedan hade jag engelska och en SO-film om Kalla Kriget som vi antagligen skall jobba med på trådkurs 7 nu, som varar till nästa år. Har väldigt mycket nu i nian vilket märks!

Nu ska jag i alla fall sticka iväg och sedan ska jag till mormor som skall hjälpa mig med matten, eftersom jag avskyr ämnet. Men det är ganska kul nu då man förstår det man sysslar med! Det är ju faktiskt sant, det blir roligare. Hoppas ni också har haft en trevlig dag (i skolan)…
Xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kan din mormor matte?:P

2010-11-10 @ 18:36:11
Postat av: David

SV: Det e klart hon kan!=)

2010-11-10 @ 19:38:13
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0