Viskar en bön - Peter Jöback

Hey alla bloggläsare!=) Det var de två sista föreställningarna av julspelet idag. Det kändes bra och det gick väldigt bra faktiskt!
Kändes ändå bra att få ett gott avslut på det nu. Sedan lagade min snälla mormor middag till mig innan jag skulle till tandläkaren, för att jag skulle inte hinna att äta i skolan. Men jag arbetade i skolan sedan, eller? Haha! Jodå! Klart att man gjorde, lite grann i alla fall! Har varit och lämnat en sak till min syster på hennes jobb och snackat skit, och sedan har jag städat. Känner mig väldigt duktig idag! Plus att man fick en promenad i snön! Gött! Nu har man både ätit mat och en massa Dumle-Koler och Chips! Nice och gott faktiskt! Kollar på en film nu, den heter Nu är det jul igen 3. Den verkar väldigt bra, men jag har somnat lite emellan som vanligt, haha! Så det blir väl att sova om en stund, no mather what time it is… Imorgon blir det antagligen lite julbakning hos syrran och med hennes vänner! Det skall bli kul, om alla nu lyckas att hålla sig friska. Have fun!:) Love ya!
Ge er själva en god Vinterkram tycker jag från mig!!

Kvällens fråga idag är Vem tror du åker ut ikväll i Idol? Kommentera gärna och läs..


Kommentarer
Postat av: Bella

sv: haha, tack David! du är så snäll ;)

2010-12-03 @ 21:21:46
URL: http://hundraprocentbella.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Jaa jag hoppas verkligen att den e lika fin irl :P

2010-12-04 @ 14:38:48
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0