Short Update!:)

Haha! Jag var i tidningen häromdagen! Det var roligt, men jag är med i tidningen lite då och då. Det var i samband med det andra julspelet som jag meverkade i. Jag gjorde en rolig min, men trodde inte att den skulle komma med. Oops! I guess I was wrong. Den kom med, såklart, och mitt namn stod med så jag blev glad för det. Men ändå! Shiit vad folk måste ha skrattat! Skall kolla klart på Gossip Girl, sedan blir det väl att äta frukost, duscha, och vänta på att syrran skall ringa. I really need a coffee right now!=) Längesedan ju! Haha^^
Tar igen nu, för att jag inte bloggat på ett tag! Än en gång, hoppas att ni haft en trevlig jul, för det har jag haft...med massa fina klappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0