Oh what I love Espresso:)

Helloo Everyone! Igår var man först i stan på Espresso House och tog en latte, Chai Latte tog jag med syrran. Helt jäkla fullt på Espresso House, och det brukar inte vara så fullt, men antar att det är det eftersom det är jullov just nu. Men det är populärt att fika där också ju, såklart det är det. Haha! Så vi fick hitta en bänk, en fyllebänk som vi kallar det för och satt där och glodde på folket som gick förbi. Vilket liv vi har! Sedan gick vi runt i lite affärer och så. Snackade en hel del om mina planer inför gymnasiet, men ingenting som jag säger till er ju. Sorry guys, thats just private stuff. Men fika och Gossip talk med syrran är ju aldrig fel, eller vad tycker ni? Håller ni inte med?!!

Det är så jobbigt ibland, då man har läsare redan tidigt på morgonen och man får panik för att man inte uppdaterat. Haha! Känner ni så också eller? Men jag är jätte glad att jag har läsare då också, fast hoppas att de läser på kvällen med då man har hunnit skriva lite. Det var kanske lite fel skrivit där, men ni fattar (hoppas jag i alla fall). Funderar på att åka till Malmö någon dag denna veckan med en kompis, för jag behöver utnyttja mina presentkort och lite pengar. Nooo!!! Jooo!!!
Men vi får se vad dagen har att erbjuda ju, nu blir det alla fall städning på schemat sedan frukost och någon film. Köpte ju Gossip Girl säsong2 då de inte hade ettan, så måste köpa ettan snart, har kollat klart på alla avsnitt på säsong2, e jag sjuk eller? Haha:) Ha en trevlig onsdag, snart e det nyår ju.. Vart skall den firas? XoXo // David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0