Kort och snabb uppdatering:)

Hejhej! Orkade inte skriva ett inlägg igår, så jag är ledsen för det. Jag var väldigt trött och gick och lade mig tidigt. Jag måste stiga upp nu och göra mig i ordning såklart! Haha! Sedan blir det frukost och julkalender! Jätte roligt! Men sen så e det skolan… Börjar bli lite trött på skolan, men jag måste stå ut dessa veckor som är kvar ju! Vet ni vad jag gjorde igår? Jag klippte mig och slingade håret! Det blev superfint tycker jag själv, och andra som jag frågat! Är jätte nöjd. Efter allt pluggande i skolan så blir det att åka till Malmö med syrran och med hennes kompis och julhandla och handla skor till mig! Yeah! Känner att jag börjar bli lite förkyld, men jag äter en massa vitaminer så vi får hoppas att det går över, och att det inte skall snöa mer och frysa på. Halkade fan igår flera gånger och slog mig:(
Sorry för en kort uppdatering men jag skriver mycket mer ikväll såklart! Love ya!=)
Dagens blogg blev förresten Frida Nilsson! Grattis till henne!
www.fattigariddare.devote.se

Ni måste bara lyssna på denna sången, som ni säkert redan hört. Det är han där killen Frans som sjunger Zlatan låten, men nu sjunger han en julsång!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0