Julshopping igår:)

Tjenare! Det var längesedan! Haha! Var i skolan igår som vanligt och man fick väl gjort en hel del där. Men idag skall jag göra mer tänkte jag, eftersom jag har några saker som skall vara klara snart. Idag skall jag egentligen ha seminarie i SO men jag är inte klar än, så jag hoppas att läraren fortfarande var sjuk!

Igår var man i Malmö och julhandlade. Julhandlade och så, och drack den godaste varma chokladen på jätte länge, så dit skall jag igen såklart.  Fick handlat en del, men mer blir det snart. Drar nog till stan efter skolan idag för att handla till en kompis tror jag. Hann inte uppdatera igår, sorry. Kollade på Desperate Housewives och på Cougar Town, jätte bra! Längtar tills nästa avsnitt som vanligt såklart! Känner att jag börjar bli förkyld och det är inte kul såklart, så jag får väl försöka hålla mig frisk. Bilder från Malmö kommer då jag hittat sladden till mobilen! Haha=) Jag skall leta...
Nu kallar snart frukosten och att göra sig klar, sedan är det att bänka sig framför tv:n och se julkalendern:) Love ya massor!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka e öppnad :)

kolla om de va du :)

annars kan du anmäla dig till morgondagens lucka i samma inlägg

kram

2010-12-08 @ 16:21:01
URL: http://liindblaads.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej Allt bra ? =)

2010-12-09 @ 16:01:42
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0