Julen är förbi - snart Nyår:)

God morgon alla glada! Hoppas detta blir en trevlig dag då, haha! Försöker att uppdatera så mycket som jag kan just nu, eftersom jag inte har tid och oftast har jag inget att skriva om. Man är uppe sent nu för tiden, och sedan så kollar man mycket filmer eftersom man har jullov. Och jullov det gillas! Jag tror att alla håller med mig där! Haha! Tänkte plugga lite idag, eftersom jag skall höja några betyg till nästa termin, som jag hoppas att jag klarar av att göra såklart. Kanske syrran kommer senare idag! Hoppas det! Är väldigt sugen på att fika, haha! Det var längesedan jag gjorde det ju…Sitter just nu och kollar på Gossip Girl säsong 2, som jag köpte till mig själv i julklapp. Det är riktigt bra, är beroende vad fan! Xxx Skriver mer sen=) Filmer som man skall se senare blir väl Rädda Willy2, och En värsting till syster! De är riktigt bra och kommer på tvn idag. Senare ikväll blir det såklart Rena Rama Rolf! Haha=) A crazzyyyy man!
Här kommer några bilder sedan julen 2010, sedan i fredags! Hoppas jag snart återfår mina läsare igen, då julen är förbi. Snart är det ju Nyår. Vart skall ni fira den egentligen? Jag är inte riktigt säker än! Men skall hitat en snygg outfit som jag skall ha på mig då..

 


Kommentera gärna och fortsätt läs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0