Julbakning - I like it!

Hej alla glada! Är väldigt ledsen för att jag inte hunnit skriva innan idag, blev lite stressigt vid middagstid. Jag gick in i duschen för att duscha och sedan åt jag hemma hos mormor, precis innan bussen gick. Åkte sedan iväg till syrran för att julbaka med henne och hennes kompisar. Det var sjukt kul, så tack för att jag fick komma och hjälpa till!=) Det är inte bara kul att baka, utan att äta det också!

Har lagt ut bilder från det på facebook, och nu här! Det blev jätte gott med knäck, lussebullar och med pepparkakor. Men tillslut så använde några personer inte formar, så det blev allt från tomteluvor, hajar, en Kissiepepparkaka och en Lady Gaga, även en Britney och några snoppar* Hahaha! Fråga mig inte vad de gjorde i alla fall! Nu blir det att ta det lugnt, och kolla lite på tv. Imorgon blir det att plugga för fullt. Sedan är det skola, men snart slutar vi! Yeah! Längtar redan, haha!:) Ha det bra och kommentera och läs jätte gärna! Vilket liv jag lever, eller? Skriver mer sen!! :) XoXo



De goda lussebullarna!!



Och pepparkakshuset som syrran o hennes kompis gjorde. Fint för att inte ha använt någon ritning eller mall:)





Och några av mina fina pepparkakor:) Gott!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser supergott ut! Får man smaka! haha!

2010-12-05 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0