From me to ya - Happy New Year!:)

Nu skriver jag ett kort inlägg igen! Idag skall man fira Nyår och det skall bli kul. Har redan bestämt vad jag skall ha på mig för kläder, så jag lägger upp en outfit senare idag, då jag har duschat och klätt på mig. Min kompis skall ta några bilder på raketerna, så slipper jag göra det, men bilder kommer imorgon. Jag lovar! Hoppas nu att de skjuter många raketer, så att man kan skåla vid tolvslaget för det skall jag göra, skåla då alltså! Champagne och champagneglas, raketer som avfyras och familjen, allting är klart! Fast i år skall vi inte smälla några raketer, det får grannarna stå för! Haha! Vad snäll jag är… I am always that!

Tycker i alla fall synd om alla husdjur, som hundar och katter som blir livrädda av raketerna. Stackars dom! Hoppas att era husdjur inte blir rädda. Men det finns medicin på apoteket som man kan ge dem, men det skall man ha gett dem några dagar innan, något lugnande medel som jag hört talas om. Tur att det finns sådant för djuren också ju.

Såg på nyheterna igår, och det är Big news. Brukar bara kolla på nyheterna i skolan men bläddrade förbi nyheterna igår morse på tv4. Då hade de avslöjat vissa butiker i Malmö som sålde raketer till minderåriga, och någon butiksägare lät även sina barn sälja raketer till folket som handlade. Tv4 hade skickat in en 17årig kille, och butiksägarens försvar var att han tyckte att killen såg äldre ut. Han frågade inte ens om leg. När man tänker efter låter det sjukt att man säljer till minderåriga, men det försiggår så mycket i världen som vi inte vet om, bland annat det här. Men det finns värre saker ju. Men jag tycker att det var bra att tv4 nyheterna avslöjade och gjorde ett bra reportage. Hiss till dem!=)
Skriver kanske mer senare, men kommer inte att skriva ikväll så ni vet. Hoppas ni får ett trevligt Nyår och drick inte för mycket nu! Skojade, det är på ert eget ansvar ju! Fortsätt läsa och var så snälla och kommentera:-) XoXo //David   Love Ya:)
Ps, inlägget blev lite längre än vad jag trodde!!;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Gott nytt år på dig själv. Hoppas din kväll kommer bli finfin :)

Så syns vi år 2011 :D

2010-12-31 @ 12:22:05
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack detsamma:)

2010-12-31 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0