A short Update

Jag lovade er en kort uppdatering! Det är verkligen skönt att sova längre,  fast jag vaknade för en stund sedan, så man missade julkalendern, men den får man se senare ikväll!=) Den går i repris som tur är!
Idag blir det bara att plugga, eftersom jag inte gjorde det igår. Det blir att plugga tyska, NO och Engelska. Fyfan! Jag blir trött bara över att tänka på allting som jag måste göra tills imorgon! Frukosten är snart klar, så jag måste göra mig i ordning!
Ha det jätte bra i alla fall! Skriver mer ikväll! Blev helt chockad när jag såg att det var ändå ganska många som läser min blogg, well what can I say? You are making me happy?! Love ya!=) Kommentera gärna och kom med tips om vad ni vill läsa, och vad ni vill att jag skall skriva om!:) Xxxxx - David


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon<3

Hoppas du får en underbar dag<3

KrAmSiSaR sötnos =)

<3

2010-12-13 @ 09:30:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0