A cup of Hot Chocolate and fika:)

Julspelen gick bra idag med, fullsatt publik på den första föreställningen och nästan fullsatt på den andra. Många som inte kunde komma eftersom det var kaos i traffiken på grund av all snö. Fick därefter reda på att skolan var inställd så då blev man glad, att man slapp gå till skolan ju. Kan man ha mer tur? Haha! Hoppas faktiskt att skolan är inställd imorgon med för jag orkar verkligen inte gå dit. Jadå! Sedan gick man några ärenden i stan och sedan var jag bara hemma och tog det lugnt såklart. Därefter åt man mat med familjen och sedan tog man en såkallad promenad i det "fina vädret"!!=) Fyfan vad det snöar ute just nu, och de har ju en klass1 varning! Stanna nu inne!

Åt sedan en lussekatt och drack varm choklad. Mums! Sitter under täcket nu och värmer mig lite. Kollat på Askungen med familjen då vi hade en såkallad mys kväll eller vad man nu skall säga. Haha! Man blir väl aldrig för liten för Disneyfilmer? eller? Har ju sett alla andra roliga komedier så det blev Disney istället. Snart skall jag väl skriva lite och kanske läsa ut min bok tror jag! Något program på tv som man måste se ikväll då? Eller vad skall ni hitta på? Fest? Jadå! Då kommer jag! Haha, skojjade!:) Ha det bra!! Varma VInterkramar!:)



Och nä, detta är inte min varm choklad, men ser det inte gott ut i alla fall??!


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

jaa typ alla har läst hans :D

2010-12-02 @ 21:56:14
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

braa då tycker vi samma :D

2010-12-02 @ 21:57:19
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå, det ser jätte gott ut i alla fall, haha!:)

2010-12-02 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0